Što dizajn čini luksuznim?

Brendiranje i izrada vizualnog identiteta za obrtnice, žene poduzetnice. Premium dizajn usluga u Rijeci.
Premium brendovi nisu luksuzni slučajno. Njihov dizajn pažljivo je planiran kako bi stvorio osjećaj kvalitete, ekskluzivnosti i prestiža. Bilo da se radi o brendiranju ili web dizajnu - postoje načini kako vaš brend može izgledati luksuznije.

Premium brendovi rijetko koriste previše boja, elemenata ili teksta. Umjesto toga, oslanjaju se na bijeli (prazni) prostor i jednostavnost kako bi održali fokus na svom proizvodu ili uslugama.

Prava tipka prenosi povjerenje, sofisticiranost i ekskluzivnost, dok pogrešna može čak i premium proizvode učiniti nespretnima. Koristite klasične serifne fontove kako biste dodali eleganciju, a uparite ih s čistim sans-serif fontovima za moderan balans.

Boje oblikuju percepciju – i luksuzni brendovi koriste one koje prenose eleganciju, povjerenje i ekskluzivnost. Ove boje su često prigušene, zemljane i neutralne (umjesto jarkih). Zlato, srebro, crna i bijela ostaju siguran izbor za premium osjećaj.

4. HQ slike

Najbrži način za uništiti premium dizajn je loša fotografija. Izbjegavajte stock slike – investirajte u dobar osvjetljenje i bliske snimke koje ističu teksture. Držite kompozicije čistima i nepretrpanima za rafinirani, visokokvalitetni izgled.


Premium web stranica ne mora biti složena, ali mora djelovati elegantno i besprijekorno.
Velike slike, prostrane kompozicije i precizni elementi stvaraju luksuzno iskustvo.

Premium bi trebao djelovati bez napora, a suptilne animacije poboljšavaju to iskustvo bez odvraćanja pažnje. Nježno izblijedjivanje, lagani prijelazi i glatki efekti pri prelasku miša su pravi izbor.

Podijelite post:

Ostali blog postovi

Logo i web stranice za poduzetnice

5 pravila za korištenje tipografije

Tipografija može poboljšati ili pak pogoršati dizajn. Postoje i dva smjera tipografije: ekspresivna tipografija koja služi kao ukras, odnosno – više kao grafički element.

Druga je funkcionalna tipografija koja primarno služi čitanju i na nju se fokusiram u ovom postu.

Pročitajte više