
5 savjeta za efikasniju kontakt formu
Kontakt forma na web stranici često je zapostavljena. Na gotovo svakom webu nailazimo na ista osnovna polja – ime, e-mail i poruka. Šteta, jer dobro osmišljena forma može biti mnogo više od toga.
Povežimo se i na društvenim mrežama!
Za početak, trebam informacije o vašem poslovanju, vašim ciljevima, postojećim promotivnim materijalima i vašoj viziji za projekt. Sve detalje ćemo raspraviti tijekom početne konzultacije.
Da, potrebno je uplatiti 50% predujma za početak za dizajn usluge te 30% za web usluge. To nam pomaže da se oboje obvežemo na projekt. Ostatak se može platiti kada posao bude završen!
Možemo komunicirati putem e-pošte, video poziva ili alata poput Trello-a ili Asana-e—što god vam najbolje odgovara. Ako ste u Rijeci, možemo se također sastati uživo.
Naravno, slobodno se javite, pa ćemo vidjeti mogu li vam mogu pomoći!
Bez brige! Rado ću napraviti ažuriranja ili promjene. Moguće je da će se pojaviti mala dodatna naknada, ovisno o tome što vam treba.
Kontakt forma na web stranici često je zapostavljena. Na gotovo svakom webu nailazimo na ista osnovna polja – ime, e-mail i poruka. Šteta, jer dobro osmišljena forma može biti mnogo više od toga.
Tipografija može poboljšati ili pak pogoršati dizajn. Postoje i dva smjera tipografije: ekspresivna tipografija koja služi kao ukras, odnosno – više kao grafički element.
Druga je funkcionalna tipografija koja primarno služi čitanju i na nju se fokusiram u ovom postu.
Profesionalna email adresa jedan je od najjednostavnijih, a najučinkovitijih načina da vaše poslovanje djeluje ozbiljno i pouzdano. Umjesto generičnog Gmaila, već za nekoliko eura mjesečno možete imati adresu povezanu s vlastitom domenom i ostaviti snažan prvi dojam kod klijenata.