Besplatan vodič za pisanje web sadržaja

Besplatan vodič za pisanje web sadržaja za izradu web stranica za poduzetnike
Preuzmite besplatan vodič sa konkretnim primjerima i pitanjima koja će vam pomoći kreirati sadržaj za vaš web.

Najčešći problem kod izrade web stranica, odnosno – kočnica, dogodi se onda kada klijent treba poslati teskt za web.

Naravno, klijenti nisu copywriteri (osim ako jesu, ali to je druga priča :D) i trebaju im smjernice što napisati i kako. Tu su i razne brige – je li to gramatički ispravno, zvuči li dovoljno profesionalno, je li tekst prekratak…

U školi su nas učili da trebamo koristiti čim više epiteta, a obično je svaki sastavak imamo i minimalan broj riječi. Što je sastavak zvučao “pametnije” – ocjena bi bila veća.

Na webu je to malo drugačije. Stručni izrazi i prosto proširene rečenice – nisu dobrodošle. Odmah da se ogradim – nisam copywriter, ali tijekom godina sam naučila kako “oblikovati” tekst i sadržaj.

Pisanje sadržaja za web stranicu novog poslovanja


Mnogi poduzetnici su odlično u tome što radi – ali njihova stranica je…dosadna.
Često se nađu ovakve rečenice:
– “Dobrodošli na moju stranicu!”
– “Naša firma je otvorena 2018. godine.”
– “Izuzetno smo profesionalni i nudimo kvalitetne usluge”.
Bla, bla, bla…

A kada pričaju o onome čime se bave – e to je skroz druga priča 🙂
Osjeti se entuzijazam u glasu, a oči zasjaje! Vidi se da vole ono što rade – samo ne i na stranici.

Zato, odmah na početku pisanja tekstova trebamo zaroniti malo dublje – i postaviti prava pitanja.

❌ Koliko godina ima moja idealna klijentica?
✅ Koji problem moja idealna klijentica ima i kako joj ja mogu pomoći?

❌ Kako da se profesionalno predstavim na webu?
✅ Što osoba treba znati o meni da stekne povjerenje i poželi suradnju?

❌ Kako da opišem svoje cijene da ne odbijem ljude?
✅ Kako da objasnim vrijednost onoga što nudim – da cijena ima smisla?

Za svoje klijente obično napravim personalizirana pitanja, ali evo i općenitog vodiča za pisanje sadržaja za web. Za sve poduzetnice (i poduzetnike!) koje znaju svoju vrijednost, ali im treba mala pomoć kako bi to oblikovali.

Uključila sam 5 osnovnih (najčešćih) stranica:
– Naslovna (“home”)
– O meni
– Usluge/proizvodi
– FAQ (Često postavljena pitanja)
– Kontakt

Za svaku sam uključila:
– Konkretne primjere rečenica za različite profesije
– Konkretna pitanja
– Mini strukturu i najbolje prakse

Sve je osmišljeno tako da vam olakša sam početak. Besplatno ga preuzmite, a rado primam vaš feedback! 🙂

Podijelite post:

Ostali blog postovi

Logo i web stranice za poduzetnice

5 pravila za korištenje tipografije

Tipografija može poboljšati ili pak pogoršati dizajn. Postoje i dva smjera tipografije: ekspresivna tipografija koja služi kao ukras, odnosno – više kao grafički element.

Druga je funkcionalna tipografija koja primarno služi čitanju i na nju se fokusiram u ovom postu.

Pročitajte više