1. Minimalizam & Bijeli Prostor

Premium brendovi rijetko koriste previše boja, elemenata ili teksta. Umjesto toga, oslanjaju se na bijeli (prazni) prostor i jednostavnost kako bi održali fokus na svom proizvodu ili uslugama.
2. Tipografija

Prava tipka prenosi povjerenje, sofisticiranost i ekskluzivnost, dok pogrešna može čak i premium proizvode učiniti nespretnima. Koristite klasične serifne fontove kako biste dodali eleganciju, a uparite ih s čistim sans-serif fontovima za moderan balans.
3. Paleta Boja

Boje oblikuju percepciju – i luksuzni brendovi koriste one koje prenose eleganciju, povjerenje i ekskluzivnost. Ove boje su često prigušene, zemljane i neutralne (umjesto jarkih). Zlato, srebro, crna i bijela ostaju siguran izbor za premium osjećaj.
4. HQ slike

Najbrži način za uništiti premium dizajn je loša fotografija. Izbjegavajte stock slike – investirajte u dobar osvjetljenje i bliske snimke koje ističu teksture. Držite kompozicije čistima i nepretrpanima za rafinirani, visokokvalitetni izgled.
5. Minimalistički web dizajn

Premium web stranica ne mora biti složena, ali mora djelovati elegantno i besprijekorno.
Velike slike, prostrane kompozicije i precizni elementi stvaraju luksuzno iskustvo.
6. Suptilna animacija
Premium bi trebao djelovati bez napora, a suptilne animacije poboljšavaju to iskustvo bez odvraćanja pažnje. Nježno izblijedjivanje, lagani prijelazi i glatki efekti pri prelasku miša su pravi izbor.