Dizajn korisničkog sučelja sada je lakši i jeftiniji uz besplatne dizajn sustave i UI elemente. Čak i početnici u dizajnu i razvoju sada mogu stvarati vizualno privlačne aplikacije! Kako tržište postaje zasićeno lijepim proizvodima, ključno je da vaš proizvod ističe zbog strategije koja stoji iza njegovog dizajna.
Još bolje, težite izgradnji proizvoda na kojem će korisnici biti ovisni.
Što to znači?
Razmislite o Facebooku, Instagramu, TikToku, Spotifyju i drugim aplikacijama koje najvjerojatnije koristite bez razmišljanja.
Kako oni imaju koristi od toga?
- Veće angažiranje korisnika
- Više stope zadržavanja korisnika
- Jača lojalnost kupaca
“Hook model”
Hook Model Nir Eyal-a pomaže dizajnerima u stvaranju proizvoda koji stvaraju naviku.

1. Okidač

Na Instagram ste ili stigli jer ste se osjećali dosadno i željeli ‘dopaminski udar’ ili ste primili obavijest.
Koristite kombinaciju unutarnjih okidača kao što su emocije, misli i potrebe te vanjskih okidača kao što su obavijesti ili e-mailovi.
2. Akcija

Radnje na Instagramu su prilično jednostavne i intuitivne – u osnovi morate samo skrolati i prelaziti prstom.
P pojednostavite radnje i osigurajte da budu lako izvršne!
3. Varijabilne nagrade

Svaki put kad posjetite Instagram, postoji šansa za nešto uzbudljivo. Jeste li dobili još jedan lajk ili komentar? Je li netko tko vam se sviđa postavio sliku koja vas je oduševila 😉 ?
Učinite to uzbudljivim i zavežite korisnike iznenađujućim popustima, bonusima, ekskluzivnim sadržajem i još mnogo toga!
4. Ulaganje

Kada ulažemo u nešto, skloni smo to više cijeniti. Na Instagramu je vaša najveća investicija najvjerojatnije vrijeme koje provodite ovdje ili fotografije i komentari koje dijelite.
Potičite korisnike da ulože male količine svog vremena, podataka i truda.