Logotipi su više od samo simbola; oni su vizualna suština vašeg brenda. Vrsta logotipa koju odaberete može značajno utjecati na to kako se vaš brend percipira i pamti. Istražimo šest popularnih tipova logotipa i otkrijmo koji bi mogao biti najbolji za vašu tvrtku.

U ovom članku istražit ćemo nekoliko tipova logotipa – pomažući vam da odaberete pravi za svoj brend!

1. Monogram logotipi (Lettermarks)

Monogram logotipi koriste inicijale imena brenda, stvarajući jednostavno, ali nezaboravno predstavljanje. Pomislite na brendove poput IBM, CNN ili HBO. Ovi logotipi su idealni za tvrtke s dugim nazivima ili one koje žele naglasiti svoje inicijale u snažnom, minimalističkom dizajnu.

Najbolje za:

Prednosti:

Nedostaci:

2. Wordmark logotipi

Wordmark logotipi sadrže puno ime brenda u karakterističnom fontu, kao što su brendovi poput Google ili Coca-Cola. Ova vrsta logotipa je jednostavna i čini samo ime brenda zvijezdom predstave.

Najbolje za:

Prednosti:

Nedostaci:

3. Piktoralni logotipi

Piktoralni logotipi koriste prepoznatljive ikone ili simbole koji izravno predstavljaju brend, poput Apple ili Twitter. Ovi logotipi su snažni u prenošenju identiteta brenda kroz jednostavnu sliku.

Najbolje za:

Prednosti:

Nedostaci:

4. Apstraktni logotipi

Apstraktni logotipi koriste geometrijske oblike i dizajne kako bi stvorili jedinstvenu, simboličku sliku, poput Nike ili Pepsi. Ovi logotipi nude fleksibilnost i kreativnost, omogućujući da se brend predstavi u umjetničkijem obliku.

Najbolje za:

Prednosti:

Nedostaci:

5. Kombinirani logotipi

Kombinirani logotipi spajaju tekst i simbol, stvarajući jedinstvenu cjelinu koja prenosi poruku brenda. Primjeri uključuju Adidas ili Burger King. Ovi logotipi omogućuju fleksibilnost i mogu se prilagoditi različitim medijima.

Najbolje za:

Prednosti:

Nedostaci:

6. Emblem logotipi

Emblem logotipi sadrže tekst unutar simbola ili ikone, često koristeći klasičan i tradicionalan stil, poput Harley-Davidson ili Starbucks. Ovi logotipi često daju osjećaj povijesti i povjerenja.

Najbolje za:

Prednosti:

Nedostaci:

Zaključak

Izbor pravog logotipa može značajno utjecati na identitet vašeg brenda. Bez obzira na to koji tip logotipa odaberete, pobrinite se da odražava vrijednosti i osobnost vaše tvrtke, kako bi stvorili snažnu i prepoznatljivu marku.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)